100912

Igår var jag och Martina som sagt i stan. Och när vi två är i stan betyder att vi inte kommer därifrån tomhänta. Vi var inne i en butik (Beyond retro) och jag köpte mig en super snygg pälsjacka. Sååå kär! Jag kommer bo i den här i vinter.
949:-

Visst ser den mysig ut! :) Martina köpte en ursnygg pälsväst.

På kvällen skulle vi till Grönan där Hoffmaestro spela. Men vi kom inte länge än till Slussen då vi fick reda på att det var fullt. Så jävla surt!! haha Vi drog och föra på ett ställe och sen drog vi till Lobby. Där blev vi bjudna på tequila och kvällen slutade med "efterfest" i södertälje, faktiskt. Det blev taxi dit och så fick vi skjuts hem till Martina igår också, så det var nice! :)

Vi hörs! Pööss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0