100930

Jag kan inte lägga in några bilder från min mobil... Det fuuunkar inte! Och har man inga bilder har jag noll lust att blogga.. :/

Hahah deppig människa jag är! Men jag är trött och jag ber om ursäkt för de. (varför gör jag de?....)  Har haft en helt okej dag idag. Jobbade, tog en sväng till götgatan och hälsade på Sandra på ett café där hon jobba, super kul:), tog en sväng till 3 och skulle lämna in min telefon (dock hade de inga lånetelefoner så gör det på fredag igen, i en annan butik) och så åkte jag och träna senare på kvällen.

Längtar till på fredag iaf för då är jag ledig och jag ska shoppa, jag ska lämna in min mobil och jag ska träffa Martina och sen hoppas jag på något riiktigt roligt händer på kvällen. haha. Yesbox så är det.

Ha det bäst! Puuuss!

Föresten så har jag namnsdag idaaag!! Viktigt ;). Eftersom att jag inte får in några bilder så får ni den bilden jag la upp på bloggen för exakt ett år sen!



Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0