101004

Slitentjej.se där har vi mig! haha

Lördagen i ord;
Middag på fridays. Louise. drinkar. vin i mängder. gratis. sturecompaniet. hellskitchen. prinsen(!!). champagne. tappar mobilen(2ggr)- får tillbaka den. uggs. hångel. taxi. donken. st.eriksplan. sliten. övertrött. glad. upp tidigt. tarre. hem. sova.
Sjukt jävla spontan och lyckad kväll. Att det alltid ska hända sjuka grejer..haha Men jag och Louise har alltid så jävla kul. Alltid!

Blev tyvärr inte så många pics den här kvällen..
Två tjejer vi träffa på fridays och Lollis


haha druckis rödvin, elleeeer?


Hahaha.. har egentligen fler bilder, men dom är inte okej! Jag döööör. Hahah

Jag jobbar i veckan, därför är mitt uppdaterande åt skogen.. Men ska försöööka göra mitt bästa att skriva lite oftare.. Får ångest när jag ser att ni är här varje dag.. :( Ni är allt för goooa! ;)

Hoppas ni hade en grym helg!
Pusspusssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0