Lång jävla inlägg

Jag har köpt nya höst skor!! Såååå snygga! Kommer bo i dom i höst. (Det blev "häst skorna", kilisarna kan jag köpa senare ). Jag fick även med en hel del smink hem. Smink är nog bland det tråkigaste man kan handla kan jag tycka. Det är en annan sak att sminka sig, mycket roligare och såklart beror de väl på vad för smink man köper. Men idag blev det bara massa tråkigt smink.. Det blev en del fikor idag också! Underbart. Tre olika cafeér. Så himla mysigt. Har ju vart jätte fint väder idag så vi satt ute och drack en massa chailattar. :)

Träffade Johan också. Släpade med honom till alla jäkla 3 butiker som finns i hela jävla sverige för att lämna in min telefon.. (nä men var inne på typ fyra stycken..) och INGEN hade lånetelefoner inne! Gaaah!! Jag gav upp. Vi tog en fika på sturplan och gick på bio istället. Salt såg vi. Grym film faktiskt. :)

Nu ska jag soooova och drömma om mina fina skor! Nattinattii! (haha fan va töntigt!!..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0