29 maj

Utgång torsdag, fredag och idag lördag. Vad händer ikväll? Jag vill ut, som vanligt. Men Martina tycker att vi ska jag ska spara oss till min slutskiva på onsdag. Så det blir nog chill ikväll. (Boooooooring....)

Jag och Christoffer på Nype igår!


Jag var hemma vid fem tiden imorse och gick upp vid nio, för att åka till pappa för att följa med dom till Grönan tillsammans med deras vänner. Jag var lagom trött. Men det var kul. Måste försöka dra med mig tjejerna dit i sommar, älskar Grönan! Haha.

Vi hörs sen! :) PUSS!


Kommentarer
Postat av: Rille

Vad är det för bula du har i ansiktet ??

Slog någon dig igår ?



2010-05-29 @ 23:19:32
Postat av: Mikaela

Hahahha nej faktiskt inte! Jag ser ut så, tydligen :P

2010-05-29 @ 23:32:14
URL: http://Http://vonguldpihl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0