PartEy

Det var skit kul hos Micke igår. Det var länge sen jag skratta så mycket! Att jag och Martina alltid ska hitta på en massa internt som ingen fattar! Såå jäkla kul! Martina summera kvällen med; vin, öl, kortspel (överunderröttsvart), glittriga pojkar, vampyr! annars inget att ha, Bradpitt, jude law, robpattinsson, ladygaga, gud, större än gud, PLUTO, vi är här dom är där, grävskoppa, awkward, mina, jag och meganminbff, deckad kille, tuschpenna, Mcdonaldsögonbryn, hitlermusche, Marty, tearsdontfall, ärthjärna, tändsticka och så klart polisen.. ;D Klockrent!! :D
Här kommer lite bilder!

Marty o Micke

Laura och Fazz!

Söta Sandra och Ohlsson!

Stackarn... haha

Inte vi som skrev!

Marty o Ohlssson

Sandra var nykter och körde hem! Klockan var runt fem imorse. 
Jag o Tinis hitta solglasögon! Snygga eller vad!?;)

Hahaha!


Nu ska jag ut o sola! Det är suuper varmt idag! Yeey! Ikväll blir det utgång med först ska vi hem till Gabriel som fyller år!

Hörs snart! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0