Fuck rubrik.

Jag är så jäkla sugen på något att ätaaa. Brukar ni känna så? Jag gör typ jämt de. Och nu speciellt. Asså, först tänker jag typ "fan, jag skulle kunna äta vad som helst!" men sen när jag väl står framför kylskåpet/skafferiet och ska ta något så blir jag så himla osugen på just det som jag har att välja på! Irriterande!
Och nu när jag var där nere så tänkte jag precis så. Att jag kunde ta o käka vad som helst. Men nej! Jag stog där  o valde. "Nudlar!! Nä.. Varma koppen! Nä.. ÄPPLE! Nää.. Korv! nej fyfan.. Knäckis med skinka/ost!.. Nää!.. Kakor!! NÄ!"
Så nu är det skit jobbigt. För jag är jävligt sugen på något men jag vettefan vad det är jag är sugen på! Åh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0