Fredag

Tilda och jag testade ett nytt sushi ställe idag i PK-huset. Det var super bra!
Love it!! Vi gick även och åt glass i kungsan. Svin mysigt och super soligt. Me liiiike. Och så kollade vi i butiken och jag hittade det snyggaste skalet till iphone och en cpsnygg klocka! Kanske något att önska sig i studentpresent ;) (Visar bilder senare) 
Här kommer några bilder från idag.
Matilda

Mm mm Mmmmm!

Kungsan

Glassigt!

Happyface!


Jag gjorde världens spontanköp idag också. Köpte mig ett par klackar, klisar som jag tycker är rååå snygga! Men varken mamma eller macke tycker om dom. Matidla tycker dom var helt okej. Så nu har jag typ beslutsångest om jag ska ha kvar dom eller inte. Jag vill ha hjälp av er. Måste liksom se vems smak det är fel på ;) Lägger upp bilder senare!

Hörs snart! Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0