3 maaaaj!

Jag hittar inte min kamerasladd, kaaatastroooof!!!!... Nä, så illa är det inte. Någonstans är den, pallar inte anstränga mig o leta bara. De är de. 

Igår var jag i Karlberg med min söta projektgrupp och fixade lite saker, det är super hemligt och ni aaaaanar inte vad vi gjorde!!! AAAAAH!!! :D not... och sen åkte jag o Tilda in till stan. Vi åt sushi på vårt favoritställe (mitt fd favoritställe, riset har börjat falla sönder de senaste gångerna, inte ok.) Efter de mötte jag upp Lollis, vi åkte hem till henne o drack smoothiiii ute i solen. As mysigt, Sandra o Sandra kom också dit :) Sen drog jag o Lollis till beachhallen och var där i två timmar. Vilken jäkla måndag va! Jag var typ död när jag vakna i morse, helt slut.

Idag efter skolan åkte jag till Södertälje, sen mötte jag upp Lollo så drog vi o träna. Beach 2010 here we come. NOT! Det blir vassen i sommar för min del. Men men!

Nu ska jag sova. Va tråkigt utan bilder... Kan väl bjuda på den här då. BARA FÖR ATT! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0