20 maj

Fyafan vad jag älskar min klass! Skivan igår var grym(!!), även fast middagen smaka som flygplansmat och musiken var sämst så var kvällen hur bra som helst! Jag är jätte tacksam att så många av mina vänner kom för min skull! - Ni är bäst!! <3
Jag, Martina, Matilda och Paul och co. drog vidare till Rose efter att vart på Viper. Det var skit kul, men inte tog kvällen slut där inte. Vi drog vidare till Stampen i gamla stan! Vi hade skit kul både på Rose och Stampen. Och för att avsluta kvällen på bästa sätt blev det självklart donken. Jag var hemma halv sju imorse då jag mötte mamma i dörren som skulle till jobbet. Helt rätt!
Världens bästa Matilda och jag på middagen.



Jag mötte upp Matilda vid 1 tiden idag, vi drog o käka sushi och köpte med oss lite caaandy. Så nu är vi hos Matilda, vi ligger i soffan, lyssnar på musik och ska plugga. Hörs sen!


- Tack för igår alla som var på skivan!!! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0