11 maj

Häääj!
Jag är ledig idag, gryym skönt!
 Jag och Tilda tog en sväng till gymet o sola i morse, sen gick vi och köpte med oss Thai mat. Nu har vi vart ute i solen och svullat i oss mat, choklad och vindruvor, dags att ta tag i pluggandet.. *suck*..
 
Föresten, det gick skit bra i söndags! ;) Ni kommer få se vad jag gjort nästa vecka :) hih.
Hade träning i söndags också, då vi fick stanna kvar o jobba efteråt. Skit nice och as chill! Jag och Lollo var grymma! :D Vi klarade av att boka baner, vi sålde en boll bl.a vi gjorde även en grym spel lista på spotify som vi pumpa i hallen! Dock.. fick vi en tillsägelse att det var för högt, men men..!



Plugga var de ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0