1 maj!

Vaknade halv ett idag av att Matilda ringde o sa att hon, Jocke och Lina var på väg till mig. Så det var bara att kliva upp! Vi har jobbat med projektarbetet hela förmiddagen och ätit kladdkaka o snackat skit :) Aaas mysigt! 

Igår drog jag, Sandra, Sandra, Lollo, Martina och Alex hem till Tony och Micke. Hemmafest som var helt okej. Vid tolv tiden drog jag och Lollo (bara vi som var partysugna..) in till stan. Vi gick till Nype o hälsa på Tomas, drack P2 och snacka med några adelsmän(?) från GBG. Haha. Därefter drog vi till Grodan och träffade vår käre Paul! Träffade även bl.a Dj Simon, Sofia V, Viggen(!) Super roligt, har inte sett dem på hur länge som helst!
Pics från Grodan
Paul och Loulou :)

Pink lady. Sååå god!

Jag och Paul

Simon och hans polare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0