Lördagen i bilder

Shiit vilka kvällar det blev, både fredag och lördag! Såå lyckade! Tog dock inte så mycket kort, men bjussar på de jag har! Så här såg vår lördag ut! :)
Vi började kvällen hemma hos Martina.
Jag, Lolli, Tinis

Säääxy

På väg till Marias 19årsfirande.
Sandie

Tini och Lullis

Sandra, Martina och Sandra :)

Vi blev sugna på att dra in till stan! Så det gjorde vi!
På väg till Gamla stan

Jag o Martina på Stampen! Paul ville visa stället hans pappa äger och som han själv även jobbar på.

Vi kom dit tills de stängde och stannade kvar med all personal. Skit kul! Hur häftigt ställe som helst!

Så jävla snygg! Älskar den här bilden på Martina!

Väntan på taxi. Från Gamla stan till Sergel, Grodan givetvis!;)

Jag har världens snyggaste vänner!
Martina!

Louise!

Sen blev det donken för Martina och mig och första tåget hem! Nattbussen hade slutat gå. Haha
Solen var på väg upp


Det vart en sjukt bra kväll. Spontan och lyckad, som vanligt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0