Sol, sol, soool!


Solen sken i stockholm idag!
Såå underbart! Jag invigde mina nya Reyban! Sååå najs! :D Våren är på väg! Eller?? Jag orkar inte med kylan längre så jag hoppas de i allafall. 

Efter en kort dag i skolan åkte jag o Lollis in till stan. Jag köpte mig en söt ljusrosa oversize tröja och ett par tunna strumpbyxor. Alltid är de nått! Jag som är på jakt efter spets vantar(?) med avkapade fingrar. Men hittar de inte! Gosh, jag blir tooookig! Haha, eller inte^^ Men men. Får spana vidare. 

Från det ena till de andra! Imorgon kommer våra efterlängtade studentmössar!! Wihooo! Satan va kul de ska bli! Hoppas bara att den passar, men de gör den nog :) Kan visa er imorgon! :D

Aja! Nu har jag inget mer att säga.
Over and out.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0