H&M

Nu är jag hemma igen efter en dag på jobbet och middag med Sandra, Sandra och Martina :).

Sitter och kollar i H&M's assesoar katalog som kom med posten idag. Har hittat massa fint jag skulle vilja ha!
Sött armband

Gulliga ballerina. Jag vill ha alla färger! :s

Somriga klackar! Uur söta!

Snygga kilisar

Snygga hattar! Jag som inte äger någon hatt ska införskaffa mig en till våren har jag bestämt! :)

Fint hårband

Tycker även den här väskan va snygg!

Gosh, jag älskar H&M!
Jag har beställt lite fint från den vår katalogen. De kommer nog hem när som helst så då kan jag visa er.
Assesoarerna får vänta tills efter London, kanske hittar ännu finare saker där. Om inte så kan jag ju alltid beställa när jag kommer hem ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0