Fit for fight!

Jag sa nog inte de förut, men något jag fick i julklapp var ett gymkort! Såå jävkla nice! Nu ska jag ska komma igång PÅ RIKTIGT! Jag vet att jag är en sån som säger att jag ska börja träna och så blir resultatet alltid att jag tränar skiten ur mig i typ två veckor(max!..) och sedan går jag aldrig mer till ett gym.. förens jag får för mig att börja träna igen. Då det blir exakt samma sak, två veckors träning och sen inget mer.
MEN NU JÄVLAR! :D Jag har lärt mig av tidigare erfarenheter att jag inte ska gå till gymet varje dag utan att ist gå dit 2-3gånger i veckan. Plus att volleybollen börjar snart igen också, det får liksom inte bli föör mycket. Jag menar jag måste ju ha ett liv också ;)
Idag börjar det! Dagens första gympass år 2010. Det blir även en solning efteråt :)

Hej alla nyttigheter. Hejdå godis jag kommer saknar er!!



Resultatet? Ja, det är väl typ såhär ;)

Hah :) Varför inte liksom?
Mitt mål är att väga 55kg. Jag vet att det är bättre att mäta med måttband runt midja osv.. men det ska jag också göra! Så det är luuugnt bruschan. Jag ska bränna fett, mycket jäkla fett! Speciellt på magen o låren. ^^ :)

Nej ska jag byta om! Ha det bäst! Pussi






Kommentarer
Postat av: Susanna

Meeen Mickis då, 55 kg är sjukt lite för din längd gummz, du är förresten jätte fin som du är. Bra att du vill träna och äta nyttigt absolut men haka inte upp dig på en vikt hörru;)Puss puss Sweetie

2010-01-14 @ 22:20:32
Postat av: Mamma

lägg av Lillan, Du kommer se ut som en vandrande pinne..det är på tok för lite:) Du är perfekt och fin som du e..pusss

2010-01-15 @ 12:33:11
Postat av: Mickiiiis

Bajs, bajs, baaaaaaaaajs! :)

2010-01-16 @ 17:35:31
Postat av: Saaandruw

Gooooosh Lillan! verkligen dags för dig att bränna bort lite av den där enorma massan fett du har över HELA kroppen!!!!! haha Herregud, du är du bara fööör rolig ibland!

2010-01-18 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0