Julen 09

Gott nytt år på er alla mina vänner!
Hoppas ni haft ett super mysigt nyår och att ni inte blev allt för fulla! ;) Själv spenderade jag mitt nyårsfirande med mina allra bästa vänner Lollo, Sandra, Sandra och Martina. Sjuukt rolig hade vi :D Vi började kvällen med en jätte mysig middag hemma hos mig och sedan drog vi till Grödingegolfklubb och festade hela natten! Men nu ska jag va tråkig och inte gå in mer på de utan ist visa lite bilder från julafton som jag spenderade i Rönning med pappa, Jenny, Melwin, Britt, Henke hans flickvän och Melwin :).














Nu får det vara nog med bilder. :)
Vi hööörs imorgon! Då jävlar ska jag langa upp nyårs bilder! Hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0