Café Opera!

Helgens utgång blev såå lyckat! Vi drog som sagt till Café Opera. Man kan sammanfatta kvällen som en riktigt jäkla skönt kväll, allt blev så rätt :) hah!. Vi kom dit utan någon som helst kö (Vi slapp frysa ihäl tackolov!), vi fick en super god välkomsdrink, jag fann även min nya favoritdrink Gräshoppan! (Sjuuukt god!), vi fick en grym goodiebag(!), jag hade inte ont i fötterna under hela kvällen trots att klackrna var hur höga som helst!:D, lokalen var jätte fin och musiken var bra. Men vad som gjorde kvällen extra bra måste jag säga var sällskapet! Jag vet inte vad jag skulle göra utan er tjejer! Kärlek till er! <3

Och jag som hade tagit med mig kameran o allt, så hade jag NOLL batteri. Haha sååå typiskt!.. Men tog lite bilder från mobilen, men klaga inte på den dåliga kvalitén! ;)
Så snygga! Jag är så stolt över er :D
 
Haha! 90% av alla bilder såg ut så här xD

Visst borde det finnas fler sånna här raka rulltrappor i stockholm!! Haha jag orkar inte gå överallt xD

Här satt vi. Efter att Elita pratat var det Sean Pauls(vad hette han nu igen Lollo??) tur att prata skönhet.


Min älskade Gräshoppa! En mjölkdrink, smak av mint och päron! Ni måste testa om ni inte gjort de!  

Sandra lekte Avatar :)


Känns onödigt att lägga in fler bilder, eftersom man inte ens ser något:P Hah. Så synd att ingen av oss hade en bra kamera som fungera. Men meeeen! What to do!

Nu ska jag sova! Godnatt!





Kommentarer
Postat av: Martini

Åh jag ville också vara med :(!!

2010-02-02 @ 00:28:38
URL: http://whatthehell.blogg.se/
Postat av: Lillan

Du saknades under kvällen gullis!.. Vi får gå ut snart igen så får du ta och följa med! :) <3

2010-02-02 @ 14:55:01
Postat av: Susanna

Åh grasshopper!

De e min absoluta favvodrink ju.

Du menar den med mint väl?!

Love it=D

2010-02-02 @ 15:59:45
Postat av: Mickis

haha jaaaa!! vet inte ens om man säger gräshoppan, de kanske man inte gör xD Ja men precis!! Sjuuuuukt god:D <3

2010-02-04 @ 21:58:55
Postat av: Susanna

Ja vet ju inte vad ni säger i Stockholm men jag har iaf fått lära mig av en bartender här i trakten att man säger Grasshopper;), men men spela roll, man fattar ju :D Nice är den i vilket fall<3 nam nam

2010-02-05 @ 18:32:08
Postat av: Saandruw

hahahaha jag gör fan bästa Avatar imitationen för fan!! fan va cool den blev :D :D Love you babyyyyyy <3<3<3<3<3<3<3

2010-02-05 @ 21:29:54
URL: http://Sandraärbäst.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0