Söndag

Efter den här partyhelgen med utgång både fredag o lördag känner jag mig ändå väldigt pigg och inte alls så sliten som jag borde va! Riktigt nice måste jag säga :)

Igår blev det wokhouse och Grodan med Martina. Vi hade skit kul, som vanligt! :D Massa från PH var på både woken och Grodan, börjar nästan känna mig som en stalker, men kom på mig själv! Det är dom som stalkar oss! Vi börja va på Grodan innan dom! Sheisse! haha
Aja har haft en grym helg och på onsdag blir det Cafét med tjejerna! Finest Awards kan man ju inte missa ;)
Maartina! :)

Love is in the air!? (haha)

Ååååh jag har hittat ännu en favoritdrink! Billig, mjölkig, jordgubb, rosa. Kan det bli bättre??:D  

Hemsk! Men jag bjuder på de!


Nu ska jag chilla lite här hemma, och ikväll är det seriespel i beachvolleyn! Taaaaaagga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0