Kör bara!

Kvällen började med att det var middag hos mig. Vi hade lite gäster här hemma, så jag bjöd hit Lollis också. :) Vi förade med 4 cider. Den är najs. Vid nio(?) tiden, drog vi in till stan. Lollis o jag mötte upp Martina i Tumba på vägen. Vi drog till woken. Vår nya förkrökar hak om du undrar. Där drack jag två cider, två shottar + ett glas vin. Vi mådde bra då och var glada, otroligt glada! När vi sedan kände oss som bäst tänkte vi att det var på tiden att bege sig till Grodan innan de skulle bli för sent (innan vi blev för fulla?):o. Kön var enorm som vanligt plus att klockan var närmare halv 1, vilket betyder att man måste betala inträde. Meeen smidiga och snygga som vi var gled vi in på två minuter! Ingen kö, inget inträde. De är så vi gör! :) Inne på grodan blev det ytterligare två cider, en jordgubbsdrink och en öl. Hah! Lagom runda under fötterna xD
Vi tjejer var ju på sånt partyhumör att vi började med en urlööjlig lek, men som också var otroligt rolig xD Vad den leken var, vill jag tyvärr inte säga. Min mamma läser min blogg. Sorry gaaays ;) haha
Vi träffade en hel del människor under kvällen. Alltid lika trevligt med nya människor! :D
Sen kan jag väl slutligen säga att jag vaknade upp i Danderyd med en viss Paradise hotell kille brevid mig. Mer än så säger jag inte! Hah.

Här kommer lite pics. 
I väntan på tåget. Martina o Louise.

På woken. Jag o Martina.

Luullu!

Shopp, shopp!

På väg till Grodan var vi tvugna att sätta oss o vila lite. (hah!)

Bilden säger väl allt

Sen blev de grodan, där vi hade huuur kul som helst! Jag måste ha glömt bort min kamera helt o hållet, eftersom jag inte tagit en enda bild därifrån.. Tråkigt. Meen men! :)

Kan ju även tala om att seriespelet i beachvolleyn idag gick sådär.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad faaan Lillan, du sov ju hos Lollo, inte bor väl hon i Danderyd:)Nu tror jag att du blåst lilla mamsing..puss

2010-02-15 @ 11:01:09
Postat av: Lillan

Jag lurades lite bara.. ^^

2010-02-15 @ 11:50:15
Postat av: Sandra

haha du är för rolig :D

2010-02-15 @ 14:47:53
URL: http://svillsan.blogg.se/
Postat av: Emma

My eyes...my eyes..Lillan vad händer??

Är det inte dags att ses över en pizza snart??

Kram

2010-02-16 @ 12:41:35
Postat av: Lillan

Haha!

Jo men det tycker jag verkligen! Det är på tiden! :)

Kramis

2010-02-16 @ 14:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0