22 februari

Min update är ju såååååå bra. Eller inte. Var ju som ni vet ute i Lördags med Martina. Det blev woken och Grodan. Ovanligt va?;) Vi hade superkul, drack jordgubbsdrinkar, dansa, träffa Hayen och hans lumparpolare. Dock var det sviinkallt. Vi höll på o dö, typ och då var vi ju ändå innomhus!. Men vi hade kul iaf, som vanligt;) 
Tack gode gud att jag hade låga skor med mig! Annars hade inte jag haft nå fötter kvar idag!
Ajaa! Jag sov iaf hela söndagen (hann med beachträningen på kvällen vilket gick åt skogen..), idag har det vart skola och åter igen träning. Full ös.
Eftersom varken jag eller Tini hade kamera med oss i lördags, fick jag leta fram en annan bild på oss. Martina fyllde 18 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0