London

Hejhej bloggeeen!
Här kommer lite bilder från London! :)
Alex utanför hotellet. Jag rekomenderar det starkt! Låg mitt på Oxford, nära till allt!

Första shoppingdagen

Vi åkte till Liverpool street där det var marknad. Ingen bra marknad alls, men iaf. Hah

Vi som hade tänkt utforska Londons nattklubbar denna resa, blev inte av. Jag fick urinvägsinfektion (för er som vill veta) och Alex fick feber och låg typ sådär;

Så på kvällen köpte vi med oss lite gottis till hotellrummet.
Choklad pudding, Citron cheescake och kakor.

Fruksalladen var äcklig..

Här är lite av det jag handlade.

Tänkte att jag visar bättre bilder på allt senare! :)


Vi hade iaf en grym resa även fast vi blev lite sjuka och vädret sög! Jag älskar London! :)

Idag har jag sagt hejdå till Macke som åker tillbaka till Australien. Denna gång stannar han inte 3 månader utan ett helt år. Helt sjukt länge.. Men han kommer ha det bra där borta! Jag kommer sakna honom! :(

Nu ska jag åka o äta påskbuffé med Pappa o co.

Ikväll blir det utgång med Lollo o Martina! Vi hörs!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0