28 april

Heey! Hopaps allt är bra med er!
Igår var jag i stan hela dagen med Matilda. Det var så himla varmt, så skönt! :D Jag köpte mig en tröja, bikini och en vit klänning till studenten. Inte världens finaste, så får se om det blir den. Men men! Efter en hel dag på stan drog vi hem till Mailda. Vi käka mat, bada, var o handla massa gottis och chilla gaaalet. As mysigt. :)
Pics


Gotti!

Soo-Ooo-ooool

Jag bjuder på de.


Idag har vi tagit hand om as söta handikappade barn i källbrinks IP, det var friidrottstävlingar och vi var funktionärer. Sååå himla söta barn!! Gosh!

Ikväll är det Lollo och Martinas skiva som gäller! Ska bli skit roligt, har dock inget att ha på mig. Som vanligt ;) hih
Vi hörs sen! Puuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0