Sorr(e)y




Förlåt mina söta för min otroligt dåliga update. Men vet ni? Jag har inte orkat blogga. Tappat suget? Eh aa! :)
Men kan iaf säga att min födelsedag iförrgår var super mysig! Fick bl.a pengar, (bästa!:)) hotellet i London betalt, modell för en dag, lite kläder, presentkort, sen fick jag ju Reyban solisar och UGGsen av Macke för ett tag sen:P

Igår var jag i stan hela med Lollo, Martina och Oscar. Vi fika, yra runt på NK en sväng och gick o fika, igen. As mysigt.
Och idag har jag vart i stan med mormor. Jag fick en standag med henne i present. Det var super mysigt. Jag köpte en söt rosa/korall färgad klänning, hårförlängning(så efterlängtat!) och en bröllopspresent åt Erica och Mikael :)

Nuuuuuu, vet jag inte vad jag ska skriva. Men kan kanske visa lite vad jag köpte i London! Bra idé av mig!

Hörs senare!
PUUUuUuSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0