Panik.

Ni anar inte vilken panik jag hade för typ en timme sen! Gooosh!
Min svenska skulle va inne klockan tolv i natt och av någon konstig anledning blir jag alltid sittande samma kväll och får göra klart allting sådär jätte hysteriskt ni vet. Jag var nästan helt färdig och klockan blev halv tolv. Vad händer!? Jo, internet slutar fungera!! Har liksom aldrig hänt förut! Visst är det sjukt!? Jag kan tala om att jag fick panik. Skrattade hysterisk samtidigt som jag bara ville gråta. Haha. Men kan tala om att jag hann iaf! Interet slog på igen, tio i tolv! Haha. Men nu är det inne iaf och det känns bra! :)

Idag har jag hunnit med att va i skolan, har hunnit sola och så träffat mina älsklingar Lollo och Sandra!:)
Vi slog till med tårtbit idag! Visst var den stor! Haha


Nu ska jag sova! Imorgon är det skola, sen ska Sandra fixa mitt hår. Måste klippas lite och färga! :) Sen har jag ny nagel tid klockan 18.
Vi hörs sötnosar! Pussipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0