Oh yeah!

Att det alltid slutar med en svart liten klänning. Så typiskt mig, men det funkar faktiskt alltid. Jag spexa till de lite med spets strumpyxor och mina spets "vantar" och inte glömma mina heltäckta svarta klackar från london.

Sandra körde in till skivan som var på Fabriken. Och herregud. OM det var svårt att hitta. Jag fick leka kartläsare via GPSen i iphonen. Herreguud vad dålig jag var... Att inte Nordis satt fram... Jag hade ingen framförhållning alls, utan var det höger, så var det höger på en gång! Hysteriskt. Men vi kom fram tillslut!
Vi mötte upp Lollo o co. på vårt älskade nivå. Nostalgiiii! Drack lite och sedan drog vi till skivan. Sandra tog lite bilder, så de kommer lite senare. Det var en lyckad kväll iaf! :)
GPS, inte min grej.

Sandra, Sandra, Oscar :)

RockerLollo! Så jävla snygg, alltid! (Dom hade "så-här-trodde-du-inte-att-du-skulle-se-mig-tema" hah)

Ooze och lakrishot! Alltid på Nivå!


Idag har jag vart hemma hela dagen. Matilda kom hit imorse. Vi har käkat kladdkaka, pluggat, snackat skit, sovit, ätit lite mer kladdkaka och chillat. Vi är bra på att chilla vi två. :)

Vi hörs sen! Löööööve




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0