Nype

Det blev en spontan utgång igår med Martina mitt lilla partyanimal. Vi va hos henne innnan o föra sen drog vi till Nype där Tomas jobba. :) Vi träffade massa bekanta människor där. Skit roligt! En super lyckad kväll som vanligt! 
Vi satte oss o drack lite vin innan vi gick till Nype. Hahah
Palla va så snygg Martiiina! 

På väg till Nype
Ja, jag drog ner kjolen sen! Haha

Skärtis

På Nype
Paul o co. i bakgrunden. Vackra Martina och en random.

Det blev inte mycket mer bilder än så tyvärr!

Nu ska jag åka och handla godis. Åker på skidresa med klassen idag! 10timmar i en buss. Jäklar vad godis jag måste ha... Aja vi hörs gott folk! Vettefan hur min uppdatering kommer va under resan. Men men! Ha det bäst!
Puss puss puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0