I love the city!

Heeiheeii blooggen!
Saknat miiig?;) haha.
Jag har vart i stan hela dagen! Tilda och jag åkte efter svenskan. Vi käka sushi, as usual. Vi mötte även upp Hassan. Tilda köpte sig en skön pirat outfit och jag en sån där bh med klister utan band? You know? Blev även en mysig fika på Coffee house, Coffee house?, stavning? Aja, det var iaf super mysigt! :) Sen drog jag o fixade hårförlängningen(!) Det blev super bra och jag är skit nöjd! :D Och efter det mötte jag upp Lollo och Sandra, stötte även på Pernilla som hänga med på en fika!:)
Och sen har jag hunnit med träningen på kvällen också! Gryyymt!
Lite sköna pics
Sushiii

Jag, Tilda och Hassan stötte på min man inne på MQ, bara sådär.

Hassan försökte sig på "en Kinnaman" med nördbrillorna inne på Topman. Funkar typ inte alls. Hahah

Fika nr 2.

Först blev det en latte och en bulle och sen blev det de här..
Hej jag är tjock. Inte konstigt att jag inte orkade käka middag idag!...

Håret får ni kanske se imorgon! Om ni har tur vill säga ;) Har ju tid för naglar imorgon också. Och efter det ska jag, Sandra och Lollo hitta på bus i Södertälje. Spännande va? Noooot. Aja!

Puss puuuuuuuss bloooggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0