Gråsugga



Igårkväll var jag såå deppig, helt sjukt! Jag kände mig så himla ful efter Kittelfjäll, vilket gjorde att jag egentligen bara ville begrava mig i sängen, men samtidigt ville jag in till stan o dansa galet, fixa till mitt ostylade hår, sätta på mig smink, och en skön outfit och sen var jag med i matchen igen. Jag ville inte va hemma, inte en lördag.
Och vad gör man inte om man vill något? Man gör det! Så klockan tolv drog Martina och jag till Tonys och Mickes inflyttningsfest! Hassan följde också med :) Jag fick sköta musiken (eftersom jag har bästa musiksmaken;)) Det var kul. :)

Idag har jag beachträning vid fem tiden, så det ska jag göra!
Vi hörs kanske innan de:)
Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0