Zzzz!

Jaha, då vaknade jag till liv igen. Somna efter förra inlägget.
Eftersom min kamera dog efter typ 3-4 bilder igår (när jag trodde att jag hade fullt batteri) så har jag fått sno bilder från Sandras facebook :).
Brudarna kollar in kartan

Robinson nästa, right?


Jocke sptura eld :o

Och gitarren var med!

Myspys framför brasan

Imorse hade vi fisketävling. (Gav dock upp direkt. Att leta mask var inte min o Tildas grej riktigt..)

Lunchtime!

Och vinnarna blev! (observera att Kicki o Robban håller i fiskarna! hah)

Ja, jag måste ju också tala om att min grupp, den bästa gruppen kom 2 timmar före de andra igår när vi skulle till tältningsplatsen/slutstation/"målet"! Vi var alltså indelade i tre olika grupper och fick själva ta oss till platsen med hjälp av karta o kompass. Vi hade även kontroller vi skulle ta på vägen men alla hade i stort sätt lika lång sträcka. Snacka om att vi var duktiga! ;)

Nej, fyfan.. nu är jag huur trött som helst och ont i ryggen har jag också.. Jag ska aldrig mer vandra, aldrig! Inte känns det bättre att veta att man ska springa beep-test(konditionstest) imorgonbitti!! Buhuhuuu! Jag bröjar gråta snart!

Förlåt för mitt super dåliga humör, men ni kanske kan förstå mig. 2 dagar i skogen säger ju allt.
Imorgon är en ny dag, nya tag, nya möjligheter!



Kommentarer
Postat av: lina

förlåt själv .. var inte trevlig alla stunder :/

2009-09-17 @ 22:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0