Mini UGG's

Föresten!..
 Imorgon efter skolan ska jag in till stan med Lollis(abstinens efter två dagar i skogen?xP). Jag måste köpa present till Melwin som fyller år och jag vet inte riktigt vad jag ska köpa. Jag vet vad han önskar sig, men vill samtidigt köpa nå "eget".. Jag hitta en bild här om dagen från förra året när jag var i London och köpte världens sötaste UGG's till honom!
Så små och så söta!

Jag ska nog också köra på bruna :)

Och på tal om London! Jag vill tillbaka!! Alex o jag pratade om det här om dagen, vi tänkte att man kanske kunde ta en torsdag-söndag senare på hösten eller till vintern. Det skulle inte sitta fel! :)

Nu ska jag sova! Vi hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0