Tisdag

Jag kan knappt röra mig! Har en sån jäääkla träningsverk från fysen igår. Fyyfaan! Inte skönt för fem öre! :P

Det hände en så typiskt-mig-grej idag efter skolan. Jag måste berätta!
Jag går med Hillo på väg till bussen efter dansen, jag möter sedan Lizzan och hennes kompis. Jag stannar upp o sätter mig o snackar med dom. Sen ville Lizzan gå o köpa dricka, så jag följer med eftersom min buss skulle gå om ca 10 min. Vad jag inte tänker på är att jag glömmer mobilen på bänken(!!) Haha! Ja kommer på detta inne på ica och säger till tjejerna att ringa min mobil, men inte hade dom pengar inte. Samtidigt ser jag plötsligt Lina o Tilda o ber dom ringa min mobil. Det svarade någon! Tjejen som hittade mobilen på bänken hade ringt "Älskling",  då Niklas var på väg ner för att hämta den. Jag gick till parkeringen där jag visste att Niklas skulle komma. Haha, tror du han var glad när han såg mig? Nej, inte direkt..^^

Jag är så jäkla klantig, tror det här har hänt ca 2-3 ggr plus ett busskort! Och alltid har det vart Niklas som fått lösa allt. Tur att ingen har snott mobilen iaf! Riktigt tur! 
Men ja ska skärpa mig, ja ska!

Bilder från skolan igår och idag !
David, Jocke och Jonas :)

Sexiiiiigt!

Oliver tog körkort igår!! Så jävla grym!

Andersson fick min fina tattoo :)

Streeet!

Nu ska jag sova en stund. Jag är så himla trött, plus att jag har sjukt ont i kroppen! Det är inte okej! :P
Vi hörs sen igen!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0