Tisdag

Hejhopp!

Har vart i stan idag med Alex, var tvungen att köpa present åt Melwin som fyller år på fredag. Dock hittade jag bara lite små saker. Måste åka in till stan på fredag igen o kolla vidare.
Köpte mig även två par svarta leggings, alltid bra att ha!
Pic's
Jag i leksaksaffären! Hah!

Vi fika på Sandys. Latte o morotskaka, namnam!

Alex fick sin present.  Rosa presentpapper, rosa prasselpapper inuti , rosa grattiskort, rosa snöre och observera det rosa tidningspappret, dock var inte själva presenten rosa, men iaf ;)
(Kan visa vad jag köpte senare, köpte en åt mig själv också^^)

Kollade skor och hittade dom här snyggingarna! Vill haa!

Haha happyface!

Sen mötte jag upp Lina o Tilda i Tumba. Vi köpte mat och massa godis inför vandringen imorgon:) Och så gick vi såklart förbi donken ;) Cheesburgare och mosarellasticks! Lovely!

Nu ska ja packa lite, vad fan ska man ha med sig på vandring? Och vad ska man gå i?
Ååh... suck..

Hörs snart igen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0