Plastikkirurgi

Godmorgon!

Sitter o äter frukost samtidigt som jag kollar runt på lite bloggar, bl.a Natacha Pyres blogg. Hon har skrivit lite om plastikkirurgi som jag tycker va ganska bra;


Hah, nästan precis så här lät mitt tal i skolan. Ja, jag pratade faktiskt om plastikkirurgi då. Och jag håller verkligen med fullständigt! Varför överhuvud taget må dåligt över någonting man kan göra någonting åt? "Lägg pengarna på något vettigt" hör man ofta, men vadå? Man lever en gång, vill man spendera sina pengar på det så varför inte? Man ska ju inte slösa bort livet med att må dåligt? Eller?
Vad tycker ni? Skulle va kul o veta vad andra tycker om detta :)

Vi hörs senare igen! :)


Kommentarer
Postat av: Miiiiiikaela!

Vart är komentarerna gott foooolk!?:P

2009-09-18 @ 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0