New york februari 08

Har hittat en massa bilder från vår andra dator! Bl.a bilder från New york!
Och guuud vad jag vill tillbakaaa!
Ground cero


To the restaurant! tihi

Den välkända banken fick vi ju inte missa! Det var kul! Eller inte:P

Och där hade vi henne, långt där borta..

Uppe i Empiret state building

Så häftigt!

Time square


Devils vs washington

"tuffing!"

Mamma och lite av vårt bamse stora hotellrum. (varje dag la jag upp mina nya shoppingfynd på golvet^^)

Central park

Såklart åkte vi skridskor. En självklarhet i Central park!

Framme på flygplatsen på vägen hem tillbaka till Sverige!

Jag och Macke

Lovely! På flygplatsen.

Mmmm! haha

Man måste passa på att göra allt som går när man är i New york. Jag tror inte vi missade någonting!
Fyyy vad jag vill dit igen! Världens coolaste stad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0