28 september

Heeej mina vänner!

Ja, det blev ju inte bättre uppdatering idag inte. I'm sorry!

Har vart i stan hela dagen, hade inga lektioner alls! :) Jag, Tilda o Lina satt o fika på Espresso house sen blev det en sväng på stan och sen ännu en fika, fast då på Kofi :) Sen hade mamma möte inne i stan så jag mötte upp henne när hon var klar och vi gick o mötte upp hennes kompis Emma för att sedan gå ännu en sväng på stan. Kan visa vad jag köpt senare :) Sen satte vi oss på Royal o prata om allt mellan himel o jord:).

Nu har jag vart hemma en stund och tittar på idol samtidigt som jag smaskar i mig Ben&Jerry glass och te. Älskar att äta glass samtidigt som man har varmt te vid sidan om, tycker inte ni de?:P

Vardagslyx med smak av champagne och jordgubb. Det kan ju inte bli mycket godare!

Vi hörs sen igen!

Jag glömde kameran hemma idag! Suuuper irriterande!
Skärpning Mikaela!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0