Happyface!

Vilken jäkla dag hörrni! Även fast jag gick upp 7 imorse och höll på och dö av trötthet på fysen och även fast jag och Lina satt och kämpade oss egenom Natur uppgiften har jag skrattat konstant hela dagen! Helt sjukt!! Den lektion som är tråkigast i världens blev helt plötsligt hur rolig som helst!? Allt blev så himla komiskt hela tiden xD
Och på bussen på vägen hem sitter jag under högtalaren som av en sjuk anledning var på högsta volym(!!) Jag ringer Niklas och vad händer inte??? Jo jag får världens skrattattack! Och inte nog med de!! Det börjas spela musik i den där jääkla högtalaren! Skit högt! Haha! Och där satt jag och döskratta för mig själv xD 
Jag tror Mikaela är lite trött idag^^...

En super gammal bild på Alex o mig :)

HAPPYFACE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0