Matilda 18åååår!

Vi som skulle "sitta o ta det lugnt" och tillomed ta sista tåget hem igår. Vad händer med de? Hah!:P Ikväll är det Sandra o Sandras "Black'n gold party" och imorgon blir det krogen igen.  Alkis varning!?
Här kommer bilder från Chaplins igår!
Söta Matilda o Tim

Jag, Linis och Oscar. Seriös som vanligt..

Klart det skulle sjungas för födelsedagsbarnet!

HAHA! Lina du skrämmer mig!! xD

Visst är han lite lik Måns Zelmerlöv? :P Liite!

Hah!

Världens finaste Matilda o jag :)

Tim och Oscar Johan Palm :D

Finaste <3

Nu orkar jag inte ladda upp fler! Vi hörs om ett tag igen!


Kommentarer
Postat av: johan palm

kung natt :)

2009-10-30 @ 19:18:55
Postat av: johan palm

kung natt :)

2009-10-30 @ 19:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0