Rejv, rejv, rejv!!

Vi börja tidigt på Nivå sen dansade vi hela natten på 360. På 360 är det så himla olika människor, allt från galna lesbiska rejvare till 40-50åriga turister. Men de är kul! Vi tjejer har ju varnadra och vi har alltid kul oavsett hur jävla konstiga alla andra är! Sen fanns det väl en och annan normal också, så såå illa var de ju inte ;d hah
Fina Lollo på Nivå 

Jag med mina rosa naglar ;p

Amalia, Martina, Sandra :)

Chop chop!

Snyggast på stället!

Ohlsson var där också! :D

Sandra, Sara, Ohlsson :)

Yeeeeah! hahah

Chillar lite :)

Sååå snyggt! Sånt rum vill man ju ha! hah

Sen avslutade vi kvällen med en sväng till.... donken såååklart! :D

Riktigt rolig kväll måste jag säga och inte hade jag ont i fötterna heller efter att struttat runt i mina 13cm's klackar hela kvällen! Det tackar man för! ;D


Kommentarer
Postat av: LOUUISE

Vrt e picen nr jg lipar åt helvetet!?

2009-10-03 @ 13:42:04
URL: http://louisahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0