Min lilla gullebulle!

Jag vet en sak. Att jag har världens sötaste och underbaraste lillebror. De ni!!

Och jag vet en sak till! Att han har världens bästa syster ;)

A visst! :) Vi lekte på hans rum idag. Han är så SÖT! Jag vill också va liten!! Det finns liksom inga bekymmer. Eller om man kallar det bekymmer, att ens bil ur bilsamlingen förvunnit, kansek olyckligtvis gått sönder. Ja jo visst det kan va jobbigt. Men 5minuter senare har man glömt bort den där bilen för att man har hittat en ny bil och då är man glad igen. Enkelt. Varför är allt inte så enkelt som när man var liten för?! Utan bara sjukt jobbigt och komplicerat! Ååh.. Jag vill va liten igen!...


Kommentarer
Postat av: k

snyggve

2009-10-23 @ 23:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0