13 oktober

Blev ett väldigt sent inälgg idag. Men men!

Åkte ju som sagt till stan lite tidigare för en snabb shoppingrunda. Hann köpa mig en kofta och två par örhängen (kan visa någongång) innan jag mötte upp mamma och Emma utanför SF på drottninggatan. Föreläsningen var hur bra som helst! Mia Törnblom var riktigt duktig, med tanke på henne bakgrund och allt hon gått igenom är hon ju helt otrolig. Hon är cool, rå cool! 
Alla borde gå på en föreläsning med henne! Några av killarna från Inlåst var i publiken också, ni som nu kollar på de xP.
Bilder!



Det var mycket kroppsspråk :P

Efter föreläsningen åkte jag, mamma och Emma och käka. Vi åt pizza! Tror inte jag har ätit det sen Alanya! Hah! Så det var väl på tiden. :) 
Godaste pizzan i hela stockholm hittar ni i Alvik!

Emma och pizzerna. Visst ser dom goda ut!? :D

Nu ska jag sova!
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0