Bajs

Jag är hemma! Allt har gått jätte bra, förutom att vi jobba med en 28årig tjej, som skulle snacka med Alex o mig om hela hennes liv och alla hennes "vänner" (tjejen kan inte ha några vänner!), hennes ex och hennes polares pappor(?). Inte förstod man vad hon sa heller. Talsvårigheter kanske, jag vet inte. Mummel, vem fan förstår de?
Efter att lyssnat på henne i typ 8 timmar, skrattade vi bara. Hon tyckte att det va skit rolig och snackade ännu mer, och ännu mer! Herregud. Jag tar livet av mig om hon är likadan imorgon.

Slutade klockan 20.00 vi som trodde vi slutade klockan 18.00.. Inte gjorde det saken bättre. Tog mig 2 timmar att komma hem!! Ja, jag är trött nu. Ingen utgång ikväll. Jag som verkligen vill! Men min kropp protesterar...
 
Hah, gud vad arg jag verkar va xD Men så farligt är de inte :)
Jag ska va tyst ist, här kommer lite bilder!
Hur lyckas man med detta?? Hah!

De är där vi jobbar!

Snyggve

Alex o jag var så trötta och hungriga efter att stått 10 timmar, så vi drog och köpte med oss mat hem.
Jag köpte sushi. Lovely. <3

Vi hörs gott folk! Hoppas ni haft en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0