15 oktober!

Heej!

Min dag började åt helvete. Somna med blött hår igår vilket betyder att det ser ut som ett fågelbo när man vaknar vilket leder till att det tar hundra år att fixa. Att det alltid ska bli sådär! Kunde man bara inte vakna och håret blir perfekt...nejneej! Att man försov sig gjorde ju inte saken bättre. Kommer till skolan. Min mobil börjar leva sitt egna liv och vill inte fungera(!!) Jag var på sååå bra humör! Eller inte..!
Efter skolan åker jag, Lina och Tilda in till stan för vad gör inte mig på bättre humör än shopping?? Tröstshoppa är alltid nice! Köpte stans snyggaste skor! :D
Här är mina snygga vänner Lina och Matilda! Vi fettade oss på Burger King:)

Brudarna på Expresso house

Matilda inne på Levi´s. Sjukt snygg jacka, minen var inte dum den heller :D

Sen började det bli mörkt och vi åkte hemåt.

Visar snart mina suuuuper snygga höstklackar!! Så kär!:D


Kommentarer
Postat av: Lina

myspysdag !!

<3

2009-10-15 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0