Yeey!

Nu måste jag ha gått upp minst ett kilo. Jag kommer iaf inte behöva äta på mer än en vecka! ... (Eller inte!;)) Jag åt super god toast skagen som förrätt och en stor mumsig plankstek med oxfelé med bearnaisesås till varmrätt. Ja ni förstår hur jäkla fet jag är nu! Sheisse.
Inte nog med en super trevlig kväll med godmat och mysigt sällskap så vann jag på JackVegas! Jäkla nybörjar tur asså. Hah! Har typ aldrig spelat på Jackvegas själv (har fått stå brevid och tittat på och fått trycka då o då^^). Spelade för 100kr och vann 500kr, bara sådär!! Efter exakt 4 klick fick jag bonusen o tjitjiiing 500kr till meej! Hur enkelt som helst ju ;)
Stolt xD

Skicklighet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0