Studenten 2010!

Hörrrrni! Snart tar vi för tusan studenten!! Eller iallafall vi 3or ;) Kan ni tänka er!?? Det kommer att bli den bästa dagen! Har liksom längtat efter den dagen i 12år nu ;d
Åååh kan det inte bara bli sommar nu på en gång!!!..
Vad tycker ni om min studentmössa som jag beställt?? :D


Jag struntar i att ha en ljusblå sten som tillhör samhällsprogramet. Ja menar hela jäkla skolan kommer springa runt med en blå sten. Det är ju inte kul! Rosa är ju sjukt mycket finare ;) tihi
Sen fick det bli lite blingbling där bak och en södermanlandslogga mitt på huvudet. :) Fick lite beslutsångest över vad jag skulle skriva där fram men bestämde mig efter många om o men.

Nu säger jag godnatt!
Vi hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: Lina

ååh vad fin den blev mickan :D hihi <3

2009-11-04 @ 15:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0