Hälsomässa

Igår var jag i stan med Matilda och åkte till pappa och var där hela kvällen. As mysigt :)
Idag har jag vart på hälsomässan i Älvsjö med klassen. Lite halvtråkigt måste jag väl säga.


Hahah! Lite internt kan man väl säga ;)

...palla...

Matte kötta.

Och sen i all hast gick Laila Bagge förbi oss och jag o Lina får ju såklart för att gå fram o säga nått. Men neeej nej, det var ju såhimla "nördigt" enligt en viss Matilda..xD haha så så blev det inte. 
Kul att man bara fick den här skit bilden liksom...

hahaha kändes väldigt moget ;)

Ikväll blir det tjej"middag" hos mig :)

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: aaaa

några planer inför ikväll? kram

2009-11-06 @ 17:18:15
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0