Åhh.....

Säg hej till mina nya (o)vänner.

Gick inge bra på special idrotten imorse:/. Jag och Emelie skulle göra en övning två o två och jag lyckas trampa på hennes fot i hall hast så att jag sträcker ut ledbandet på utsidan av foten. Fyyyfan vad det gjorde ont!! Ni anar inte!..
Jag har skadat mig en gång förutom och det var en knäskada när jag åkte konståkning inget annat. Inte ens en stukning tror ja? Och så händer det här! Åhhhhh.....
Kunde inte kort på foten från den svullna sidan eftersom det gör hur jäkla ont som helst.

Jag som alltid tycker det ser nördigt ut med folk som går i kryckor, jag tänker alltid; "Vafan såå ont kan de väl inte göra!?" Så gör jag de själv, kryckorna i högsta hugg:/.
Nu kan jag väl säga att jag förstår alla kryckmänniskor..

Nu ska jag lägga mig i sängen å tycka synd om mig själv! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohnoo stumpi :(

Hoppas du inte behöver hoppa på dom länge!<3

2009-11-02 @ 19:13:14
URL: http://whatthehell.blogg.se/
Postat av: Lina

gumsan då, hjälper dig imorgon :) <3

pusspuss

2009-11-03 @ 00:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0