30 nov.

Det var helt underbar på spat i lördags med Niklas. Vi hade bokat kurbad som var över mina förväntningar! Huur mysigt som helst med tända ljus, bubbel och en mysig doft av örter av olika slag. Romansiskt. Middagen på Underbar var också helt perfkt. Jätte mysig restaurang med super god mat, trevlig personal och bra priser. Det var verkligen det bästa sättat att spendera vår sista tid tillsammans innan Niklas åker till Åre.

Niklas åker som sagt till Åre för att jobba imorgonbitti och kommer vara där i fem månader. Jag kommer dö av saknad. Så fort jag tänker på honom börjar jag typ gråta. Ja, jag är känslig. Jag älskar honom så jä*la mycket..

Dom här månaderna kommer va ett helvete, men jag ska försöka göra det bästa av allting. (..alltid så enkelt att säga..)
Det jobbiga är bara att mörkret, regnet och den tråkiga vardagen inte hjälper mig någonstan, utan gör att tusen gånger jobbigare. Men jag har mina vänner och  min familj, och det är jag glad över.

Jag ska försöka blogga så gott det går. Men just nu känns allt piss så det lär väl gå sådär.



Kommentarer
Postat av: Lina

gullis <3<3 love you

2009-11-30 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0