20 november

Jag sökte en massa jobb här om dagen. Känner mig en aning fattig just nu. Och nu är det så att det har det ringt här i flera dagar(!). Kul kanske många tänker, men saken är den att jag inte har svarat!.. Jag vet inte om jag vill ha jobbet eller inte.. för att jag vet att när jag väl får det så kommer jag inte vilja ha de.. så är det jämt med mig ^^
MEN idag har jag pratat med två olika jobb! Hah! Imorgon ska jag på arbetsintervju och det andra jobbet fick jag om jag ville ha det.
Men jag vet inte än, får se vilket av dom som låter mest intressant :)
MQ har jag lagt på hyllan.




Kommentarer
Postat av: Lina

ååh fick du jobba på mitt jobb? :D:D pussi <3

2009-11-21 @ 10:00:06
Postat av: Mikaela

Jaaa! Haha hon va super trevlig och tyckte att det var bra att jag kunde jobba så mkt! :D As kul! Men jag tror hon skulle höra av sig om schema o sånt sen :) Var på arbetsintervju idag också, om jag får de tänkte jag jobba på båda. Men då måste jag börja på ditt jobb efter jul, eftersom de andra jobbet slutar den 22 dec.. Men de funkar säkert :)<333

2009-11-21 @ 14:00:34
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/
Postat av: Lina

jaa men gumsan det är ju huur bra som helst :D

skit roligt ju, då har du ju två jobb över jul.. fatta hur mycket vi kan shoppa sen :D hihih

kul att arbetsinterjun gick bra också hjärti! <3<3<3

2009-11-21 @ 16:53:28
URL: http://hanibanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0