18maj

Heej!

Det blev en vääldigt låång och rätt så tråkig dag i Lillsved. Vädret var ju inte heller de bästa, om man säger så..
Tog lite bilder iaf.
På bussen påvägen dit. Emil, Jocke, Jonas och tråkmånsen Matte.
Nagy och glada Jacob :)

Och sen hade vi olika pass då Matilda, jag o Lina valde att spela Paintball. Fast det inte var på riktigt. Utan ist killerball fast med mörker och lagindelat. Ganska kul, men hade vart roligare med riktig painball xD

På de andra passet körde vi, jag vet inte vad det heter!! Men ni vet när man springer på väggar och hoppas över parkbänkr å sånt! Vi fick pröva på en enklare variant. Hah! Det var skit kul!
Tog lite kort^^
Matilda in action! Sååå coolt!!

Jag går på listen. Riktigt svårt med långa naglar! Jisses!

Vi fick även prova på att springa upp för en "vägg". Nja, det gick väl sådär! Men vi klarade det iaf UTAN hjälp av kanterna! Deee ni!!


Killarna där var galna. Klättra enkelt upp på balkongen.. Det vågade vi oss inte på^^

Sen hade vi en obligatorisk grej, tre sammarbetsövningar ute i skogen. Vår grupp var super duktiga :) Tog dock inga kort där :/ Skulle sett sjuuutk roligt ut iaf! Gud vad vi skratta! HAH!

Här är då vår otoligt snygga klass!(?)

Jonäääääs ;D

Det var typ de :)

Nu har jag precis ätit och ska börja plugga med historian.
Viilken daaag! Usch!

Hörs sen igen!

PUSSPUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0